ΑΡΑΓΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ Κ. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΑΝ ΑΝΕΒΟΥΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΟΥΚΑΤΟΥ ΤΟΥ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟΥ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ Φ.Ε.Κ. Α 18 ΤΟΥ 2013 ;;;
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Ή ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ;
Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΥΛΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΚΑΘΩΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ " ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ "
ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ cretalive.gr
Αποστολάκης: Επιμένω σε ισοπέδωση αν ανέβουν Τούρκοι σε βραχονησίδα
Σύμφωνα με τον ναύαρχο, το «κακό» που γίνεται είναι πως φθείρεται η κοινή γνώμη από τις κινήσεις της Άγκυρας και δημιουργούν καταστάσεις «που σιγά σιγά γίνονται μόνιμες».
«Όσο η δουλειά τους γίνεται με άλλο τρόπο, δεν έχουν λόγο να κάνουν επεισόδιο», τόνισε αναφερόμενος στην Τουρκία ο ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης πρώην υπουργός μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και τον Δημήτρη Οικονόμου.
Σύμφωνα με τον ναύαρχο, το «κακό» που γίνεται είναι πως φθείρεται η κοινή γνώμη από τις κινήσεις της Άγκυρας και δημιουργούν καταστάσεις «που σιγά σιγά γίνονται μόνιμες».
«Ακούσαμε πρόσφατα στις ειδήσεις και στις ανακοινώσεις για ‘’πτήσεις ρουτίνας’’. Οι πτήσεις παραβιάσεων έγιναν πτήσεις ρουτίνας αν είναι δυνατόν. Αυτά είναι τα πολύ άσχημα», τόνισε ο κ. Αποστολάκης και πρόσθεσε ότι η ελληνική πλευρά «είμαστε και υποχωρητικοί και διαλλακτικοί γιατί δεν θέλουμε να δημιουργούμε ρήξεις».
Ο ναύαρχος εκτίμησε ότι τον τελευταίο καιρό οι τουρκικές παραβιάσεις έχουν ενταθεί και έχουν αναβαθμιστεί ποιοτικά, καθώς δεν έχουμε ξαναδεί όπως είπε τόσες πολλές υπερπτήσεις πάνω από κύρια νησι8ά και από σαφές ελληνικό έδαφος.
«Αυτό που έχω ξαναπεί πάρα πολλές φορές είναι ότι πρέπει να σταματήσει αυτό το πράγμα κάποιος πρέπει να τους φρενάρει», σημείωσε και πρόσθεσε ότι ενώ συνέχεια λέμε ότι η Τουρκία είναι στριμωγμένη και οικονομικά, φαίνεται ότι μπορεί να λειτουργήσει.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε πως βεβαίως και ισχύει η φράση που έχει πει στο παρελθόν ότι αν ανέβουν Τούρκοι σε βραχονησίδα θα πρέπει να ισοπεδωθεί καθώς σε διαφορετική περίπτωση δεν έχει υπόσταση το κράτος, δεν υπάρχει κυριαρχία και Ένοπλες Δυνάμεις.
«Βεβαίως πρέπει να ισχύει. Μα δεν έχεις άλλα περιθώρια. Διαφορετικά δεν υπάρχει υπόσταση κράτους. Δεν υπάρχει κυριαρχία. Δεν υπάρχουν Ένοπλες Δυνάμεις. Εάν δεν ισχύει αυτό το πράγμα τι κάνουμε; Μπορείτε να μου πείτε γιατί καταπίνουμε τις παραβιάσεις εναέριες και στη θάλασσα; Γιατί δε θέλουμε να δημιουργήσουμε πόλεμο για ένα θέμα που μπορείς να το διαχειριστείς και διαφορετικά. Αλλά όταν γίνει κατάληψη εδάφους δεν μπορείς να το πεις αλλιώς τι θα πεις; Δεν είναι αυτό που βλέπετε; Πρέπει να είναι ξεκάθαρα τα πράγματα», τόνισε ο κ. Αποστολάκης.
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 19 ΜΑΪΟΥ 2018
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΕΡΧΟΝΤΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ
ΑΚΟΥΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ !
Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ !
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ:
«Όσο η δουλειά τους γίνεται με άλλο τρόπο, δεν έχουν λόγο να κάνουν επεισόδιο», τόνισε αναφερόμενος στην Τουρκία ο ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης πρώην υπουργός μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και τον Δημήτρη Οικονόμου.
Σύμφωνα με τον ναύαρχο, το «κακό» που γίνεται είναι πως φθείρεται η κοινή γνώμη από τις κινήσεις της Άγκυρας και δημιουργούν καταστάσεις «που σιγά σιγά γίνονται μόνιμες».
«Ακούσαμε πρόσφατα στις ειδήσεις και στις ανακοινώσεις για ‘’πτήσεις ρουτίνας’’. Οι πτήσεις παραβιάσεων έγιναν πτήσεις ρουτίνας αν είναι δυνατόν. Αυτά είναι τα πολύ άσχημα», τόνισε ο κ. Αποστολάκης και πρόσθεσε ότι η ελληνική πλευρά «είμαστε και υποχωρητικοί και διαλλακτικοί γιατί δεν θέλουμε να δημιουργούμε ρήξεις».
Ο ναύαρχος εκτίμησε ότι τον τελευταίο καιρό οι τουρκικές παραβιάσεις έχουν ενταθεί και έχουν αναβαθμιστεί ποιοτικά, καθώς δεν έχουμε ξαναδεί όπως είπε τόσες πολλές υπερπτήσεις πάνω από κύρια νησι8ά και από σαφές ελληνικό έδαφος.
«Αυτό που έχω ξαναπεί πάρα πολλές φορές είναι ότι πρέπει να σταματήσει αυτό το πράγμα κάποιος πρέπει να τους φρενάρει», σημείωσε και πρόσθεσε ότι ενώ συνέχεια λέμε ότι η Τουρκία είναι στριμωγμένη και οικονομικά, φαίνεται ότι μπορεί να λειτουργήσει.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε πως βεβαίως και ισχύει η φράση που έχει πει στο παρελθόν ότι αν ανέβουν Τούρκοι σε βραχονησίδα θα πρέπει να ισοπεδωθεί καθώς σε διαφορετική περίπτωση δεν έχει υπόσταση το κράτος, δεν υπάρχει κυριαρχία και Ένοπλες Δυνάμεις.
«Βεβαίως πρέπει να ισχύει. Μα δεν έχεις άλλα περιθώρια. Διαφορετικά δεν υπάρχει υπόσταση κράτους. Δεν υπάρχει κυριαρχία. Δεν υπάρχουν Ένοπλες Δυνάμεις. Εάν δεν ισχύει αυτό το πράγμα τι κάνουμε; Μπορείτε να μου πείτε γιατί καταπίνουμε τις παραβιάσεις εναέριες και στη θάλασσα; Γιατί δε θέλουμε να δημιουργήσουμε πόλεμο για ένα θέμα που μπορείς να το διαχειριστείς και διαφορετικά. Αλλά όταν γίνει κατάληψη εδάφους δεν μπορείς να το πεις αλλιώς τι θα πεις; Δεν είναι αυτό που βλέπετε; Πρέπει να είναι ξεκάθαρα τα πράγματα», τόνισε ο κ. Αποστολάκης.
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 19 ΜΑΪΟΥ 2018
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΕΡΧΟΝΤΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ
ΑΚΟΥΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ !
Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ !
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ:











