ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΑΣ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 2014, ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ, ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΓΝΗ Κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ Κ. ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΠΑΡΘΕΝΑΚΗΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ "ΜΑΧΑΙΡΙΑ" ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ "ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ".
Η ΑΙΤΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ "ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ" ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ Μ.Ε.Θ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΕΜΦΡΑΓΜΑΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΕΓΚΥΜΟΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΕΠΙΜΟΛΥΝΣΕΩΝ Ή ΛΟΙΜΩΞΕΩΝ.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ Ο "ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ" ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Κ. ΝΙΚΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ 7ης Υ.ΠΕ. ΚΡΗΤΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΨΗΦΟΥΣ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ "ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ" ΤΟΥ ΩΣ ΒΟΥΛΕΦΤΗΣ.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙΚΕ ΣΤΗ neakriti.gr.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ Ο "ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ" ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Κ. ΝΙΚΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ 7ης Υ.ΠΕ. ΚΡΗΤΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΨΗΦΟΥΣ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ "ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ" ΤΟΥ ΩΣ ΒΟΥΛΕΦΤΗΣ.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙΚΕ ΣΤΗ neakriti.gr.
"Πόλεμος" για τη νέα ΜΕΘ στο ΠΑΓΝΗ, σε αντιπαράθεση Διοίκηση κ΄ Καρδιολογική
Τι δηλώνουν Διοικητής και Διευθυντής
Με εκατέρωθεν δηλώσεις από την πλευρά του διευθυντή της Καρδιολογικής
Φραγκίσκου Παρθενάκη και του διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργου Χαλκιαδάκη
αποτυπώνεται πλέον η αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει για τη δημιουργία
μιας νέας μονάδας Εντατικής Θεραπείας δωρεά
του Ιδρύματος “Σταύρος Νιάρχος” δίπλα στην Καρδιολογική, στην πρώην
Μονάδα Καρδιοχειρουργικής Κλινικής και νυν Εμφραγμάτων. Η χωροθέτηση της
νέας μονάδας ΜΕΘ έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις και έντονες
διαφωνίες, με τον διοικητή να υποστηρίζει ότι δεν υπήρχε άλλη
λύση και τον διευθυντή της Καρδιολογικής να επισημαίνει ότι η επέκταση
είναι σε βάρος της κλινικής του με κίνδυνο ακόμη και επιμολύνσεων ή
λοιμώξεων. Ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ στο Ηράκλειο Νίκος Ηγουμενίδης,
καρδιολόγος και πρώην διοικητής της 7ης Υ.ΠΕ. Κρήτης, εκφράζει την
ανησυχία του για την υποβάθμιση συνολικά των υπηρεσιών του νοσοκομείου
από τις συγχωνεύσεις κλινικών, ενώ αφήνει αιχμές για την επιλογή του
διοικητή να χωροθετηθεί στο συγκεκριμένο σημείο η νέα ΜΕΘ, λέγοντας ότι
ως λύση επί των ημερών του στην 7η Υ.ΠΕ. είχε απορριφθεί.
Και ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του ΠΑΓΝΗ Δημήτρης
Βρύσαλης εκφράζει την αντίδρασή του, λέγοντας ότι οποιαδήποτε απόφαση
έχει ληφθεί θα πρέπει να ανακληθεί και ταυτόχρονα να γίνει ένας
γενικότερος ανασχεδιασμός ώστε να εξυπηρετούνται οι ανάγκες ασθενών,
προσωπικού και εξοπλισμού.
«Μοναδική ευκαιρία»
Από την πλευρά του ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ εξηγεί ότι κατέληξε στη συγκεκριμένη πρόταση βασιζόμενος στον σχεδιασμό του κτηρίου που φιλοξενεί την Καρδιολογική Κλινική, με τον συγκεκριμένο χώρο να έχει χαρακτηριστεί εξαρχής ως Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Η πρόταση που εστάλη στο υπουργείο Υγείας περιλαμβάνει τη μεταφορά της Μονάδας Εμφραγμάτων και τη δημιουργία μιας νέας ΜΕΘ δυναμικότητας 12 κλινών. Συγκεκριμένα ο διοικητής του νοσοκομείου Γ. Χαλκιαδάκης σε δηλώσεις του ανέφερε: «Εμείς είχαμε κάνει δύο προτάσεις. Η μία ήταν να δημιουργηθεί μια καινούργια ΜΕΘ δίπλα στην υπάρχουσα. Αποκλείστηκε όμως, γιατί ο δωρητής ήθελε προϋπάρχοντα χώρο. Το μόνο το οποίο έμενε είναι η Μονάδα νυν Εμφραγμάτων και τέως μονάδα Καρδιοχειρουργικής Κλινικής που είχε όλες τις προϋποθέσεις. Δεν μπορεί μια ΜΕΘ να λειτουργήσει από μόνη της. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η αντίδραση, που είναι εντελώς αδικαιολόγητη, από ορισμένους. Τίποτα δεν πρόκειται να βλαφτεί στη λειτουργία της Καρδιολογικής Κλινικής. Αν γίνουν αυτά, κάνουμε υπερδιπλασιασμό των κλινών Εντατικής Θεραπείας στην Κρήτη και έχουμε ένα ποσοστό κάλυψης από τα καλύτερα στον ελλαδικό χώρο. Είναι η μοναδική μας ευκαιρία. Ας συμμορφωθούμε όλοι με το συμφέρον του κρητικού λαού. Δεν επιθυμώ καμία αντιπαράθεση με κανέναν».
«Όχι σε βάρος της κλινικής»
Οι γιατροί, ανένδοτοι, χαρακτηρίζουν ακατάλληλο ακόμα και επικίνδυνο τον συγκεκριμένο χώρο και κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, θέτοντας ζητήματα ακόμα και ασφάλειας της υγείας των ασθενών. Οι καρδιολόγοι διαμηνύουν ότι ο σχεδιασμός του συγκεκριμένου χώρου ήταν εξαρχής λανθασμένος, γι’ αυτό και ποτέ δε λειτούργησε ως Μονάδα Εντατικής. Μάλιστα, ούτε η Επιστημονική Επιτροπή, ούτε η Νοσηλευτική Υπηρεσία συμφωνούν με την απόφαση του διοικητή, ο οποίος ζητάει από τους γιατρούς να συμμορφωθούν προς όφελος των Κρητικών.
Ο διευθυντής της Καρδιολογικής Φραγκίσκος Παρθενάκης αναφέρει σε δηλώσεις του: «Ο συγκεκριμένος χώρος δεν πληροί κανένα κριτήριο για Μονάδα Εμφραγμάτων. Πρώτον γιατί είναι πολύ μικρός. Διεθνώς κάθε κρεβάτι Εντατικής απαιτεί 3x4 μέτρα ζωτικό χώρο. Μετά βίας χωράνε 4. Ο χώρος γειτνιάζει με τις εισόδους τριών χειρουργικών δωματίων. Πώς θα μπουν συγγενείς που θέλουν να κάνουν επισκεπτήριο; Τίθεται ζήτημα σοβαρών επιμολύνσεων και λοιμώξεων. Δεν πληρείται κανένα κριτήριο. Το Επιστημονικό Συμβούλιο λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις προτάσεις της Καρδιολογικής Μονάδας. Ο κ. Τσατσάκης της Τεχνικής Υπηρεσίας έκανε ένα σχέδιο στα χαρτιά χωρίς να λάβει υπόψη του τις προδιαγραφές. Ξέρει ποιες είναι οι προδιαγραφές; Είναι οριοθετημένες από το ΚΕΣΥ το 2016. Είμαστε υπέρ της ανάπτυξης νέων κλινών ΜΕΘ, αλλά όχι εις βάρος της Καρδιολογικής Κλινικής».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Καρδιολογική του ΠΑΓΝΗ είναι κλινική αναφοράς και διαθέτει το μοναδικό Εργαστήριο Επεμβατικής Καρδιολογίας στην περιφέρειά της. Το 2019 προσέφερε τις υπηρεσίες της σε 5 χιλιάδες ασθενείς. Η πληρότητά της είναι πάνω από 90% όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ τον χειμώνα φτάνει και το 100%. Η κλινική εφημερεύει 30 μέρες τον μήνα, με περιστατικά να φτάνουν όλο το 24ωρο και το προσωπικό μετά βίας να επαρκεί για την κάλυψή τους, κι έτσι η αύξηση των κλινών στον 4ο όροφο του 2ου κτηρίου εύλογα θέτει σε εγρήγορση τους εργαζόμενους στο ΠΑΓΝΗ, που για μια ακόμα φορά μιλούν για τις σοβαρές ελλείψεις.
«Μοναδική ευκαιρία»
Από την πλευρά του ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ εξηγεί ότι κατέληξε στη συγκεκριμένη πρόταση βασιζόμενος στον σχεδιασμό του κτηρίου που φιλοξενεί την Καρδιολογική Κλινική, με τον συγκεκριμένο χώρο να έχει χαρακτηριστεί εξαρχής ως Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Η πρόταση που εστάλη στο υπουργείο Υγείας περιλαμβάνει τη μεταφορά της Μονάδας Εμφραγμάτων και τη δημιουργία μιας νέας ΜΕΘ δυναμικότητας 12 κλινών. Συγκεκριμένα ο διοικητής του νοσοκομείου Γ. Χαλκιαδάκης σε δηλώσεις του ανέφερε: «Εμείς είχαμε κάνει δύο προτάσεις. Η μία ήταν να δημιουργηθεί μια καινούργια ΜΕΘ δίπλα στην υπάρχουσα. Αποκλείστηκε όμως, γιατί ο δωρητής ήθελε προϋπάρχοντα χώρο. Το μόνο το οποίο έμενε είναι η Μονάδα νυν Εμφραγμάτων και τέως μονάδα Καρδιοχειρουργικής Κλινικής που είχε όλες τις προϋποθέσεις. Δεν μπορεί μια ΜΕΘ να λειτουργήσει από μόνη της. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η αντίδραση, που είναι εντελώς αδικαιολόγητη, από ορισμένους. Τίποτα δεν πρόκειται να βλαφτεί στη λειτουργία της Καρδιολογικής Κλινικής. Αν γίνουν αυτά, κάνουμε υπερδιπλασιασμό των κλινών Εντατικής Θεραπείας στην Κρήτη και έχουμε ένα ποσοστό κάλυψης από τα καλύτερα στον ελλαδικό χώρο. Είναι η μοναδική μας ευκαιρία. Ας συμμορφωθούμε όλοι με το συμφέρον του κρητικού λαού. Δεν επιθυμώ καμία αντιπαράθεση με κανέναν».
«Όχι σε βάρος της κλινικής»
Οι γιατροί, ανένδοτοι, χαρακτηρίζουν ακατάλληλο ακόμα και επικίνδυνο τον συγκεκριμένο χώρο και κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, θέτοντας ζητήματα ακόμα και ασφάλειας της υγείας των ασθενών. Οι καρδιολόγοι διαμηνύουν ότι ο σχεδιασμός του συγκεκριμένου χώρου ήταν εξαρχής λανθασμένος, γι’ αυτό και ποτέ δε λειτούργησε ως Μονάδα Εντατικής. Μάλιστα, ούτε η Επιστημονική Επιτροπή, ούτε η Νοσηλευτική Υπηρεσία συμφωνούν με την απόφαση του διοικητή, ο οποίος ζητάει από τους γιατρούς να συμμορφωθούν προς όφελος των Κρητικών.
Ο διευθυντής της Καρδιολογικής Φραγκίσκος Παρθενάκης αναφέρει σε δηλώσεις του: «Ο συγκεκριμένος χώρος δεν πληροί κανένα κριτήριο για Μονάδα Εμφραγμάτων. Πρώτον γιατί είναι πολύ μικρός. Διεθνώς κάθε κρεβάτι Εντατικής απαιτεί 3x4 μέτρα ζωτικό χώρο. Μετά βίας χωράνε 4. Ο χώρος γειτνιάζει με τις εισόδους τριών χειρουργικών δωματίων. Πώς θα μπουν συγγενείς που θέλουν να κάνουν επισκεπτήριο; Τίθεται ζήτημα σοβαρών επιμολύνσεων και λοιμώξεων. Δεν πληρείται κανένα κριτήριο. Το Επιστημονικό Συμβούλιο λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις προτάσεις της Καρδιολογικής Μονάδας. Ο κ. Τσατσάκης της Τεχνικής Υπηρεσίας έκανε ένα σχέδιο στα χαρτιά χωρίς να λάβει υπόψη του τις προδιαγραφές. Ξέρει ποιες είναι οι προδιαγραφές; Είναι οριοθετημένες από το ΚΕΣΥ το 2016. Είμαστε υπέρ της ανάπτυξης νέων κλινών ΜΕΘ, αλλά όχι εις βάρος της Καρδιολογικής Κλινικής».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Καρδιολογική του ΠΑΓΝΗ είναι κλινική αναφοράς και διαθέτει το μοναδικό Εργαστήριο Επεμβατικής Καρδιολογίας στην περιφέρειά της. Το 2019 προσέφερε τις υπηρεσίες της σε 5 χιλιάδες ασθενείς. Η πληρότητά της είναι πάνω από 90% όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ τον χειμώνα φτάνει και το 100%. Η κλινική εφημερεύει 30 μέρες τον μήνα, με περιστατικά να φτάνουν όλο το 24ωρο και το προσωπικό μετά βίας να επαρκεί για την κάλυψή τους, κι έτσι η αύξηση των κλινών στον 4ο όροφο του 2ου κτηρίου εύλογα θέτει σε εγρήγορση τους εργαζόμενους στο ΠΑΓΝΗ, που για μια ακόμα φορά μιλούν για τις σοβαρές ελλείψεις.
ΠΗΓΗ: neakriti.gr
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ:
FACEBOOK ΠΡΟΦΙΛ ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM
FACEBOOK ΠΡΟΦΙΛ ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΕΛΕΥΣΙΣ ΡΑΔΙΟ:
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
600 ΔΙΣ:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ ΕΛΛΑΣ:











